22. 11. 2010

Popoluškine zlaté črievičky

O 12 dní sa to začne. Slávnosť, kedy nám na hruď pripnú stužky zelenej farby a my ,,vstúpime do sveta dospelých". Presne tak. Stužková slávnosť. 
Moje nadšenie z nej bolo na bode mrazu. Každodenný pocit netešenia sa vystriedalo včerajšie nedeľné ráno.
Čo sa stalo ?
Skrátka a dobre-moji rodičia si párkrát za rok neodpustia ples. Na plese si nedovolia nekúpiť si tombolu. A predčasný Ježiško im nedovolí nevyhrať a nepriniesť predčasný darček pod ( zatiaľ) imanigárny vianočný stromček pre svoju roztomilú, rozkošnú, jedinečnú ... DOSŤ! Príliš si fandím. 
Moji rodičia totiž vyhrali cenu v tombole - topánky, kabelku a opasok !!! 
Čo čert nechcel, topánky mi sedia ako uliate. :) Keď nejde hora k Mohamedovi, ide Mohamed k hore. Alebo-príbeh o Popoluške zrazu nabral reálne rozmery. Akurát mojím princom boli moji rodičia. :) 
A teraz už len nájsť vhodné šaty na stužkovú. Ale o tom potom... Veď dovtedy ešte času dosť. :)

  

 Spomínaná kabelka

  

 Tri zlaté poklady. :)


3 komentáre:

  1. Tie su krasne... aj s tou kabelkou dokopy je to super

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujeem krásne :) No nakoniec som ich na stužkovej ani nemala. Padli mi totiž do oka šaty, kt. by k nim až tak neladili. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podľa mňa je to až príliš zladené, teraz už nemusíš ladiť kabelku, opasok a topánky. To bolo niekedy:)

    OdpovedaťOdstrániť