24. 2. 2011

For Elle

My Slovenky sme sa konečne dočkali vydania Elle, v ktorom je tričko od Jakuba Polanku. Jeho tvorbu milujem, je to talent s veľkým T! V šatníku mi teda pribudol ďalší kúsok(kam to všetko dám??) a v nasledujúcich postoch Vás zoznámim s mojimi minulotýždňovými úlovkami. Pravdupovediac-odkedy blogujem, mám pocit,že sa môj štýl zmenil. Čačkám sa,vymýšľam, čo s čím skombinujem a netušila som,že raz budem mať v hlave nápady na nové modely- JA! Práve preto som tešila na kúsok od Polanky,pretože jeho tvorba ma inšpiruje, fascinuje, nadchýna...

BTW-Mnohí sa ma pýtali,odkiaľ mám kabátik z predošlého postu. Je z H&M a stál 40€. Donakupovania! 
EMMA
Zn. Shopoholic






7 komentárov:

  1. aj ja som si ho kúpila! :) je super! ale moje kúsok elektrizuje :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa konečne !!!! bože, zajtra utekám do stánku!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mam tiez, len stale neviem ako ho popisat :) asi ho posuniem workoholikovi, on uz nieco vymysli :)

    lesimple.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je super, ale ja v nom budem asi iba spat, asi v tom bude chodit kazdy.. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to tričko je moc pěknééé

    určitě sleduju tvuj blog!! :D

    sleduuuj muj:

    http://yesterdaywasafairytale.blogspot.com/


    :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. triko s velkým T, je hrozně mazlivý btw :-)

    OdpovedaťOdstrániť