26. 4. 2011

Moje prvé ,,Urobila Som Si Sama". DIY,keby niekto nechápal. :)

Inšpirácia prišla spolu s návštevou nejakého blogu. Určite ste to už niekde videli, a ak nie, tak toto je teda premiéra. To ,,niečo" na mojej ruke ( posledná foto) je prsteň, mimochodom. Dosť som sa s ním trápila,keďže sekundové lepidlo rezignovalo, a o pol jedenástej večer v pyžame a v papučiach sa mi nechcelo bežať do najbližšieho obchodu, tak som to tam nejak ,,prišila". Complicated.
Kabelku som robila ručne, celú celučičkú! ( Som na seba hrdá!) A že ekologický výrobok - materiál je z koženej autosedačky. Jou!
EMMA
Zn.Shopoholic 




13 komentárov:

  1. uuu z koženej autosedačky :D rešpekt! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak Ty si vážne "zelená", z koženej autosedačky?! :) super nápad :) šikovnica :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kabelka vypadá moc hezky :) já jsem si chtěla udělat podobnou, ale pořád nemůžu sehnat nějaký vhodný materiál...

    Fashion&Chocolate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no myslím že se ti moc povedla!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No wow, úžasné, ještě k tomu z kžené autosedačky, tleskám! A ten prsten je dost dobrý, taky mám nasbíraná nějaká peříčka, tak s nimi plánuju náušnice a řetízek, na prsten by mě to dát nenapadlo.
    Jinak úžasný blog, moc se líbí, dávám si tě do followers :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, nevidím ji poprvé, ale tobě se opravdu moc povedla! A ten prsten? Wow, překrásný!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to je moc povedené, taky se chystám si to udělat. Jen najít ten správný materiál a barvu jakou chci:) super blog!sleduju tě:)
    www.mischelscreativity.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty jo to je super moc se mi to libi a ta kuze vypada krasne!!! fakt povedeny, jses sikulka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja neviem nikde zohnat peknu kozenku do kelu ! :D super super.Chcem hrozne oranzovu aleobo modru a nikde nic :/ ach do kelu.

    OdpovedaťOdstrániť