24. 4. 2011

Zn. Shopoholic

Tieto úlovky som si nekúpila všetky naraz, sú to veci aj spred mesiaca (napr.kožené nohavice), len mi ešte stále ležia v skrini. Občas zabudnem na kúpené a ešte nenosené veci a potom,keď ich objavím, mám z toho veľkú radosť! Poznáte to aj Vy? :)
Balerínky (15€) bola skôr nutnosť ako chcenie, pretože jedny moje obľúbené sa mi rozpadli. Uvažovala som nad kúpou sladkoružových baleríniek, ale ich materiál sa mi nezdal byť príliš kvalitný. Škoda, boli fakt krásne. Som však spokojná aj s týmito, v poslednom čase je nude farba mojou obľúbenou, takže som nemohla odolať. :)
Rovnakej farby je aj šatka (5€), ku ktorej som sa dostala úplnou náhodou. Asi to bol osud.
Po sukni (8€) s motívom kvetov, strihanej do A-čka som už dlho túžila, a keď som ju zbadala v Tally Weijl, moja kúpa bola opodstatnená. Z Tally Wejil je aj bijou náhrdelník (2€). Prívesok v tvare srnky ma chytil za sdrce!
Akoby som lakov na nechty nemala už dosť, pribudli k nim nové. Z H&M (3,95€) (jarná kolekcia), žltý lak značky Essence (1,50€) a priesvitný lak (1,90€) rovnakej značky s matňujúcom efektom. Žltá ceruzka (1,30€) je náhradou za linku, ktovie, čo s ňou vykúzlim. Oh my God, takmer by som zabudla! V pozadí je moja nová kabelka za 0,55€. :D Najnovší módny hit, inak. Zdá sa mi to byť fakt štýlové alebo som len padnutá na hlavu? Koniec koncov, móda je aj o zábave, takže na druhej strane - prečo nie?
Nakoniec- kožené nohavice (3€). Teraz je na ne už asi teplo, a preto sa modlím za chladnejšie počasie.
Prajem Vám krásne sviatky!
EMMA
Zn. Shopoholic 





6 komentárov:

  1. koľko stáli tie nohavice??!!!!!

    krásne vecičky <3



    http://sweetladylollipop.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné věci, taky se mi moc líbí! hlavně ty balerínky - jednoduché, hodí se skoro ke všemu a moc slušivé :) můžu se zeptat, odkud je máš??

    Fashion&Chocolate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ježíš,okrem tých nohavíc kožených (kožu neznášam) všetko žeriem!Máš riadny vkus!TY máš štastie na dobré ceny :D!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ivka- je to napísané v texte , stáli 3 eurá :)
    Elle- Balerínky sú z Humanic. ;)
    Barborka- Jééj, si zlatá, veľmi si ma potešila!! :)
    Ďakujem Vám kočky :**

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vsechno bych brala:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. srnka je neskutočne milá, ja som asi dosť infantilná, ale milujem zvieracie bižu :) no a btw, sukňa vyzerá tiež dosť dobre, tento strih sukne je môj najobľúbenejší, strašne je pohodlná, nie je obtiahnutá a zakryje to, čo vidieť netreba :P

    OdpovedaťOdstrániť