8. 6. 2011

Neónky v meste

Minulý týždeň som bola asi najfarebnejšou osobou v meste. Ľudia nosia väčšinou tmavé farby, tak som aspoň vynikala. A pohľadov som si užila viac než dosť. Mala som na sebe svoje obľúbené tričko z H&M, ktoré bolo kupované 5 minút pred záverečnou! Utekala som poň cez nákupné centrum z brigády /brigádujem v jednom butiku, ak budete chcieť, predstavím Vám ho/, našťastie predavačky boli milé /myslím, že úlohu v tom zohralo aj to,že som mala na tričku ešte visačku s názvom ,,môjho" butiku/ a ja mám tak ďalší kúsok do zbierky.
Ako ste na tom Vy s farbami ?







top-H&M, shoes-New Yorker, shorts+bag-unknown shop


10 komentárov:

  1. Neskutočná si!! Krásna,dokonalá..závidím ti nohy!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. joj, super si :) krásne boty :)
    prezraď, v akom butiku, nech viem nabudúce, keď budem v Optime :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéj, pekná ružová, ja mám pozitívny vzťah k takýmto farbičkám

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to triko se mi hrozně líbí, taky jsem si ho chtěla koupit :) možná ještě koupim.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely t-shirt!
    Thank you for sharing :D

    Want to win a Skin Cleasen & Polish by Liz Earle?
    Click: http://ladyfashionoui.blogspot.com/2011/06/june-giveaway.html
    And Good Luck <3
    XOXO
    IT *

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nedivím se, že lidi koukali, na takovou krásnou, štastnou, rozzářenou kočku ;) Moc ti to sekne a barev se rozhodně nebojíš, jen tak dál!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to triko je úžasné , ta kombinace barev je supr !

    OdpovedaťOdstrániť