12. 9. 2011

Jar 2o12 podľa Jasona Wu

Toto je môj druhý post za dnešný deň /to sa mi ešte nestalo/,ale...! Nemohla som si pomôcť,hneď ako som videla kolekciu na jar 2o12 od chlapíka menom Jason Wu,musela som sa s Vami podeliť o moje nadšenie z tejto kolekcie. Ľahký materiál, cukríkovo ružová,žltá,koža,pánske nohavice-to je iba zlomok toho,čo podľa Jasona bude hrať na jar prím. Väčšina blogerok má rada jeseň a zimu,ale ja by som,zlatí moji, A/W najradšej preskočila a nechala Jasona,aby ma obliekal. .)
Ako sa Vám zatiaľ páči táto, ale aj iné kolekcie z NY Fashion Weeku?








Zaujal ma aj Jill Stuart a jeho jemné farby.





3 komentáre:

  1. o la lá :)
    Jill Stuart a tá jemnučká ružová sukňa :) nádhera..
    a Jason Wu má naozaj talent, naozaj neviem vybraŤ nič, čo by sa mi nepáčilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nadhera! a tie zlte neonky, kraaasa :)))

    OdpovedaťOdstrániť