6. 3. 2011

Emma asks ... Becca

Becca.  Dievča z Košíc,ktorá blogovať začala v čase,kedy slovo ,,blogovanie" bolo v našej krajine takmer neznámym pojmom. Bolo to pre ňu ťažké ? Čo stojí za jej úspechom? Emma sa pýtala a vy si vďaka tomu môžte vyložiť nohy pekne na stôl, vziať si do ruky horúcu čokoládu a oddýchnuť si pri tomto pohodovom interview. 
EMMA 


Style of Becca-ako by si ho charakterizovala ?
Dá sa povedať, že názov vystihuje blog. Je o mne. O tom, čo ma baví, čiže prioritne móda. Samozrejme, že sa môj život netočí len okolo nej, takže Style of Becca sa pomaly napĺňa jednoduchými receptami a mojími DIY :).
Za tvoje DIY ťa chválim, si vážne šikovná! :) Odkiaľ na ne čerpáš inšpiráciu? Hľadáš na nete, alebo ťa niečo len tak napadne ?
Odkedy mám blog tak na internete, viac sledujem prehliadky a keď sa mi niečo zapáči a dá sa to vyrobiť, tak si to vyrobím. Predtým som sa inšpirovala celebritami, časopismi a pod. Snažím sa však vymýšľať aj sama, ono to ale bohužiaľ ide ťažšie, keďže človek potom zistí, že to, o čom si myslel, že je jeho nápad, už napadlo niekoho pred ním.
O nás blogeroch sa povráva,že vraj sme povrchní, pretože móda je povrchná. Že nás nezaujíma ľudsnký charakter,ale iba outfity a zle oblečeného človeka považujeme za totálneho úbožiaka! Čo si o tom myslíš?
No čo si mám o tom myslieť? Áno, sú aj takí ľudia, ktorých nezaujíma nič iné, iba vonkajšia stránka, ale na to nemusí byť bloger :D. Ľudia sú rôzni, aj medzi blogermi sa určite nájdu povrchnejší a tí menej povrchní. Lebo všetci trochu sme. Na autobusovej zastávke sa na čas radšej opýtame niekoho, kto sa nám páči ako chlapca v šušťákoch. Netvrdím však, že človeka súdim podľa oblečenia, to určite nie, nebola som tak vychovávaná. Ale bolo by asi hlúpe tvrdiť, že povrch nie je dôležitý, pretože robí prvý dojem. Lenže druhý už nie, takže úbožiaka nezachráni ani značková bunda. Horšie je, že práve takýto ľudia si myslia, že oblečenie a dobré háro je to, čo z nich robí viac.
Toto je obsiahla téma, ktorá ma mnoho pododvetví a ja by som na ňu vedela rozprávať veľmi dlho.
Snažíš sa svojím blogom otvoriť aj ľuďom bez vkusu oči ? Čo pre teba blog znamená ?
Bolo by super, keby sa na Slovensku ľudia začali obliekať viac individuálnejšie, ale predpokladám, že nikto z nich nesleduje žiadne blogy, tobôž ten môj. Takže neviem, či je niečo také možné, to ukáže až čas.
Mne blog otvoril mnohé dvere, núti ma neustále zlepšovať sa, spoznala som vďaka nemu skvelých ľudí. Je to kúsok mojej osobnosti.

             ,,Konkurencia je veľká a prerazia len kvalitné blogy." 
  
Keď už vravíš o tom,čo pre teba znamená blog,že ťa blogovanie baví, iste ťa rovnako baví móda. Práve teraz je obdobie,kedy si podávame prihlášky na VŠ a preto sa pýtam-chceš módu študovať aj na výške?
Uvažovala som o tom, ale nakoniec som sa rozhodla pre niečo iné. Neviem už tak dobre kresliť ako kedysi a myslím si, že je viac talentovaných ľudí ako som ja. Navyše, ja chcem aby tie šaty niekto navrhoval pre mňa :P.
Ako úspešnej blogerke sa ti to možno raz splní. :) Prepáč, napísala som úspešnej? Chcela som napísať ako jednej z NAJÚSPEŠNEJŠÍCH blogeriek na Slovensku, ktorej počet followers na styleofbecca.blogspot.com prekročil číslo 400. Čakala si takýto úspech,keď si začínala ?
Wow, ďakujem, aj keď si nemyslím, že je to dnes nejaké nehorázne číslo :). Stále chcem napredovať. Keď som začínala, boli podmienky pre slovenských blogerov úplne iné ako teraz, svojích prvých 100 followerov som dosiahla až po roku blogovania. Takže si vážim a teším sa z každého nového čitateľa :). Ako som však vravela, chcem ich počet zvyšovať, pretože svedčia o tom, že ľudí blog baví.

                             ,,Chcem,aby šaty navrhoval niekto pre mňa."
  
Dnes sa však s novými blogermi pretrhli vrecia. Niektoré blogy sú kvalitné,iné menej, ako ich hodnotíš ty ?
Rovnako ako ty. Konkurencia je väčšia a teraz prerazia už len naozaj kvalitné blogy. Za všetkým je kopa práce, je ťažké prispievať každý deň, avšak to sa u nových ,,prírastkov" osvedčilo podľa mňa najviac :). Mám na mysli publikovanie predovšetkým vlastných fotiek a outfitov, pretože fotky z tumblr sú síce občas ako oživenie fajn, ale dieru do blogového sveta vo veľkom množstve nikdy nespravia.
Bloger sa predovšetkých musí prezentovať sebou.
Sandra Leopardová, potom ty- obe máte spoločné to,že ste si do mesta vyšli jednoducho - v teplákoch. Nebála si sa odsudzujúcich pohľadov ?
Vlastne- nebojíš sa toho,že ľudia tvoj štýl nepochopia?
Trochu som sa bála, to je pravda, zobrala som si ich totižto do školy. Ale povedala som si, že keď sa ľudia budú báť, móda sa tu nikam neposunie. Práve kvôli strachu z pohľadov. Takže väčšinou sa na pohľady vykašlem. A keď to ľudia nepochopia...no a čo. Aj ja veľa ľudí, čo sa týka obliekania nechápem.

Tvoje tepláky však blogeri ocenili, tvoj štýl ocenil niekto z vyšších miest. Aký to bol pocit vidieť sa v známom slovenskom magazíne ?
Ach, len si to skús predstaviť! Úžasný pocit. Keď ma oslovili, nemohla som tomu uveriť a keď som držala Evu v rukách, nadšene som ukazovala predavačke v trafike - ,,To som ja, to som ja!!". Verím, že slovenské magazíny s článkami o blogeroch ešte neskončili, bolo by skvelé, keby spravili nejaký photoshooting a rozhovor o konkrétnych blogeroch. Rozhovory síce boli, ale photoshooting len jeden, kde bola Marika z Tonbogirl a Barbora z Chichi. Mohlo by toho byť viac. Myslím, že je to na veľmi dobrej ceste.

9 komentárov:

  1. Pekný rozhovor , Beccu mám rada

    www.fashion-paradis.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. superný rozhovor :)) páčia sa mi tvoje otázky!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekný interview :-) becca je skvelá! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja ešte raz ďakujem :) páči sa mi, ako si fotky doladila s otázkami :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekný rozhovor, jej blog mám rada

    lesimple.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Beka je kráľovná!!!Pekné a inteligentné odpovede. Ona to ešte dotiahne ďaleko:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super otázky!
    A toto je super blog, tak isto ako beccin :))

    OdpovedaťOdstrániť