7. 3. 2011

I am boy on a heels.

         Občas by som chcela byť chlapom. Mať ich flegmatické zmýšľanie,ktoré nás občas privádza do šialenstva, byť za každú blbosť a nezaoberať sa následkami, vedieť,čo chcem, čo je mojím cieľom,mať ich priebojnosť, nestresovať, veci riešiť s chladnou hlavou a mať nad nimi nadhľad.
Keď mám takéto ,,stavy", hodím sa do boyfriend style a tvárim sa,že som neviditeľná. Páči sa mi byť ženou,ale páčia sa mi aj chvíle,keď nič neriešim a riadim sa vetou ,,Take it easy". 
Ale neprestávam nosiť podpätky, sukničky, hocičo v čom sa cítim sexy. ;) I keď nie vždy sa tento pocit dostaví vďaka oblečeniu. Byť sexy, charizmatickou, krásnou ženou je aj o duševnej pohode. Preto občas hoďte všetko za hlavu a jednoducho sa na to vykašlite. Len neprďte a negŕgajte a nehovorte sprosté vtipy. :D 
Buďte v pohode, ladies aj v men style/jeans.
EMMA
Zn. Shopoholic

 

7 komentárov: